
Delscher service
Ga snel naar
Mijn delscher
-
U kunt in de check-out kiezen om uw bestelling mooi in te laten pakken. Wilt u er een kaart met een lieve boodschap bij? Ook dat kunt u aangeven tijdens het afrekenen. U krijgt uw bestelling ingepakt binnen en klaar om cadeau te geven.
-
Geen paniek, bel of app ons meteen via 0638653066 en we maken het zo snel mogelijk voor u in orde. Het komt altijd goed, fouten maken is menselijk maar het weer goed maken nog meer.
-
In het Mijn Delscher account kunt u al uw bestellingen terugzien.
Ook is duidelijk te zien welke artikelen retour zijn gegaan.Zo houdt u overzicht in uw bestellingen en weet u precies wanneer en wat u bij Delscher heeft besteld.
-
In het Mijn Delscher account kunt u al uw bestellingen terugzien.
Ook is duidelijk te zien welke artikelen retour zijn gegaan.
Zo houdt u overzicht in uw bestellingen. -
In het mijn Delscher account kunt u al uw gegevens wijzigen.
Bestellen en betalen
-
U kunt uw bestelling plaatsen bij Delscher door te klikken op alle gewenste items op de website, dit zal de producten in uw winkelmand plaatsen. Zodra u deze heeft nagekeken en overeenkomt met uw wensen, kunt u klikken op ‘afrekenen’. Hier kunt u uw persoonlijke gegevens invullen en betalen. Bij aankoop wordt er een functie gebruikt van Google om conversies te meten. Na verwerking van uw bestelling, stuurt Delscher in principe een e-mail ter bevestiging van ontvangst (dit kan mis gaan als het emailadres niet juist is ingevoerd, ook kan de mail in de spam terechtkomen). Indien een product niet op voorraad is wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen waarna de bestelling wordt geannuleerd en terugbetaald.
-
Een kortingscode kunt u alleen invoeren als u deze van Delscher heeft ontvangen bijvoorbeeld via de nieuwsbrief met een speciale aanbieding. Meld u aan voor de nieuwsbrief om deze niet te missen. Heeft u een kortingscode ontvangen? Dan kunt u deze heel simpel invullen in de checkout en de korting wordt meteen verrekend.
-
U kunt met de volgende betaalmethoden betalen bij Delscher: Creditcard, maestro en bancontact.
-
Geen nood, het kan zijn dat uw emailadres niet goed is ingevuld of misschien is de bevestiging in de spam terecht gekomen. U kunt ons mailen naar webshop@delscher.nl of appen naar 0638653066 en wij zullen het voor u nakijken en alsnog een bevestiging versturen.
-
Jazeker, u kunt een bestelling plaatsen en dan tijdens het afrekenen kiezen voor afhalen winkel. Uw bestelling ligt dan klaar in de winkel.
De winkel is geopend van dinsdag t/m vrijdag van 10-17.30 en zaterdag van 10-17 uur.
Verzenden en leveren
-
Wij rekenen €8,95 verzendkosten onder de €400,- en bij sale producten. Op een order waar producten met en zonder Sale staan worden altijd verzendkosten toegevoegd. We gaan ervan uit dat onze klant goed nadenkt voor de bestelling gemaakt wordt en serieus besteld. Bij retour wordt de order terugbetaald, de retourkosten zijn voor rekening klant.
-
Op werkdagen besteld (Let op dit is bij Delscher op dinsdag tot en met vrijdag) voor 15 uur besteld meteen verzonden. Bij 95% van de bestelling zijn de leveringen de volgende dag maar gemiddeld duurt het 1-3 dagen.
Besteld op zaterdag, zondag en maandag levering vanaf woensdag.
-
U krijgt een link met de track en trace code en daar kunt u ook aangeven als uw bestelling op een andere locatie bezorgd moet worden.
-
Wij gaan ervan uit dat u rekening houdt met de levering van uw gekochte product maar u kunt dit makkelijk wijzigen via de link met de track en trace.
Kiest u voor de beste milieu oplossing? Dan kunt u kiezen voor een afhaallocatie, aangezien de bezorger daar toch naartoe gaat. Ook dan krijgt u via de mail informatie over tijdstip van bezorgen.
-
Het kan zijn dat uw pakketje vertraging oploopt. Via de Track & Trace informatie die u per mail van onze bezorgpartner krijgt kun u bekijken waar uw pakket is en wat de verwachte bezorgdatum is. Is het pakket na een aantal dagen nog niet bezorgd? Dan kun u contact opnemen met onze klantenservice, we helpen u graag verder!
-
Soms heeft PostNL uw pakket nog niet ingescand, waardoor de track&trace aan blijft geven dat zij het pakket nog niet hebben ontvangen of verwerkt. Hier kunnen wij helaas niks aan veranderen, dit komt door onvoorziene problemen bij PostNL.Uw pakket heeft vertraging en de Track & Trace informatie zal binnenkort updaten.
-
Wij werken met PostNL en uw bestelling kan thuisbezorgd worden of op een afhaallocatie.
-
Op het moment bezorgen wij in Nederland, België en Duitsland.
-
Delscher staat voor stijl en kwaliteit, maar ook voor verantwoordelijkheid en een duurzamere levensstijl. Wij gaan ervan uit dat onze klanten bewust winkelen en kiezen voor kwaliteit.
Ook een bestelling plaatsen met het uitgangspunt dat het bestelde product is wat ze zoekt en zeker niet hele orders kiest en weer terugstuurt. Op deze manier zijn er zo min mogelijk retouren. Dit is ook de reden dat Delscher verzendkosten berekend. Bewustwording.
Onze verzenddozen zijn voor 75% gerecycled materiaal en zijn biologisch afbreekbaar.
Ook gaan wij steeds meer dozen hergebruiken en het plastic en de dozen waar de kleding in geleverd wordt gebruiken wij allemaal weer voor het verzenden.
Retouren en terugbetaling
-
Alle goederen online gekocht bij Delscher kunnen op eigen kosten geretourneerd worden binnen 14 dagen na levering. Het aanmelden van een retour bestaat uit drie stappen:
Stap 1 - Ga naar ons retourenportaal via deze link: https://delscher.shipping-portal.com/rp/
Stap 2 - Voeg uw track-and-trace nummer of het ordernummer + x1 in.
Let op! Voor de aanmelding van een retour moet x1 worden toegevoegd achter het ordernummer. Voorbeeld: uw ordernummer is ORD202300000. U kunt uw retour aanmelden met ordernummer ORD202300000x1.
Stap 3 - Vul het retourformulier in en voeg deze toe bij het pakket, dit helpt voor een snelle verwerking.Alle nauwkeurig geretourneerde producten zullen onmiddellijk worden gecrediteerd. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper.
-
Meteen spijt? Te snel geweest met bestellen?
Geen probleem. U kunt uw bestelling altijd annuleren, doet u dit meteen dan wordt de aankoop ook meteen terugbetaald. Annuleren kan per telefoon, whatsapp of email.
-
Ruilen is altijd mogelijk. u kunt in overleg met ons het artikel terugsturen, wij houden het vervangende artikel opzij en verzenden dit meteen als uw retour binnen is. Nog sneller kan ook door het vervangende artikel meteen al te bestellen, dan kan het artikel dezelfde dag nog verzonden worden.
-
Het retourneren is op eigen kosten. U kunt op het retourformulier de QR code scannen en de stappen volgen in het retourportaal.
Delscher winkel
-
Een groot gedeelte van de collectie wordt online aangeboden, dus u krijgt een heel goed beeld van de Delscher collectie. Toch staat niet alles online dit is gewoon onmogelijk.
De collectie is zeer uitgebreid en gevarieerd, het is dus zeker de moeite waard om een keer naar Goes te komen.
-
In Goes zijn een aantal goede mogelijkheden om te parkeren. Het Makkelijkste is parkeergarage Centrum (Westwal) maar er zijn meer mogelijkheden:
Koepoort, Dam, Damplein
Parkeergarage Centrum
Hollandiaplein en Molenplein
Oostwal
Naar welke informatie ben je op zoek?
Heb je nog vragen?
Neem contact met ons op
- Antwoord binnen 1 werkdag
- Direct contact van 09:30 tot 17:00
- Antwoord binnen twee werkdagen
Assistentie nodig?
Als u vragen of hulp nodig heeft met uw account, kunt u contact opnemen voor assistentie.
- Gesloten
- 10:00 - 17:30
- 10:00 - 17:00
- Gesloten